Filtriranje proizvoda
Izbornik

Levi's u zastupništvu i predstavništvu Europe 92

Početna Blog Levi's u zastupništvu i predstavništvu Europe 92
02.06.2020

Traperice su omiljena odjeća širom svijeta, a jedan od najprepoznatljivijih i najpopularnijih brandova specijaliziranih za odjeću od trapera je, bez sumnje, Levi`s.  Levisice su najčešći oblik autentičnog samoizražavanja - nose obilježja života, oblike naših tijela, sjećanja na naše avanture.

Levi`s se nalazi u Latinskoj Americi, Turskoj i Aziji, a glavna sjedišta su u San Franciscu, Bruxellesu i Singapuru. Asortiman vodeće jeans odjeće, donjeg rublja i modnih dodataka dostupan je u više od 110 zemalja, u više od 500 trgovina i tri tisuće trgovina maloprodaje. U Hrvatskoj Levi`s već deset godina zastupa Europa 92, kompanija koja je puna tri desetljeća sinonim jeans kulture. Procjenjuje se da je svaka druga osoba u Hrvatskoj barem jedan par traperica kupila u nekoj od prodavaonica Europe 92, u kojima posebno educirani zaposlenici, "jeans experti",  svakom kupcu pomažu odabrati najbolji model Levisica upravo za njega te upotpuniti njegov kompletni modni izričaj.

Dostignuća

Sama činjenica da se Levi`s od proizvođača radne odjeće sa samih svojih početaka razvio u brand koji je među nekoliko najprepoznatljivijih na svijetu je dostignuće s kakvim se rijetki mogu pohvaliti. U stoljeće i pol tvrtka se pozicionirala kao svjetski lider u proizvodnji odjeće te je njeno mjesto u modnom svijetu neupitno, što prepoznaju milijuni kupaca koji su generacijama vjerni omiljenoj robnoj marki.    

Povijest

Priča o popularnoj kompaniji počinje 1853. godine kada ju je u San Franciscu osnovao bavarski imigrant Levi Strauss. Kompanija je počela proizvoditi radna odijela od denima. 1873. godine izumljene su Levi’sice koje su postale jedan od najprepoznatljivijih i najimitiranijih komada odjeće u svijetu.  Od 1870-ih počeli su ih nositi rudari, kauboji, pobunjenici, pa onda i rock zvijezde, predsjednici, ali i svakodnevni muškarci i žene te su traperice postale odjeća u kojoj ljudi nisu samo radili, već i živjeli. Krajem 19. stoljeća stvoren je poznati logotip s dva konja te model traperica 501. Suvremeni jeans se nije pojavio sve do 1920-ih, a prvi numerirani model pojavio se 1873. godine, dobivši broj 501 koji je s vremenom postao legendaran te se i danas smatra klasikom koju i dalje voli cijeli svijet.

Proizvod

Jeans brand Levi’s® simbol je klasičnog američkog stila i ležernosti. Nije samo sinonim za dugotrajnost i kvalitetu proizvoda, već i za stil, maštovitost te pomicanje granica. Levisove najveće vrijednosti su, ističu, empatija, originalnost, integritet i hrabrost. One pokreću svaku odluku i svaku akciju, a način na koji se proizvod izrađuje jednako je važan kao i ono što tvrtka radi. Prvi plavi traper stvoren prije više od 165 godina napravljen je kao odgovor na potrebe ljudi za hlačama koje su dovoljno izdržljive za rad u kalifornijskim brdima, a Levi`s i danas svoje proizvode izrađuje s istim duhom. Osim traperica, nudi kompletni modni asortiman i modne dodatke uz poruku da svatko ima pravo izraziti sebe I svoju osobnost na način koji želi. Kupci u Hrvatskoj na takav pristup nailaze i u dućanima Europe 92, koja nudi najveći izbor Levi`sovovih porizvoda, a za sve potrebe mušterija brine ukupno više od 300 zaposlenika koji su u svakom trenutku spremni ponuditi savjet i prepoznati individualne potrebe kupaca.

Nedavni razvoj

Danas se portfolio brenda Levi’s nastavlja razvijati uz neumorno pomicanje granica i inovativni duh bez paralele u tekstilnoj industriji te slovi kao jedna od najvećih svjetskih kompanija u proizvodnji za izradu odjeće i svjetski lider u proizvodnji traperica.  2013. godine otvoren je Levi`s Eureka inovacijski laboratorij - visokotehnološka istraživačka i razvojna ustanova gdje se isprobavaju noviteti prije nego što se pojave na tržištu. Inovacija je najbitnija stavka, a održivost je podjednako važna kao i tkanina i konac. Levi`s je snage usmjerio na usavršavanje procesa koji ostavljaju čim manji karbonski otisak pa tako sustavno radi na unaprijeđivanju odgovorne proizvodnje u skladu s ekološki prihvatljivim standardima. Uvedene tehnike proizvodnje koriste daleko manje vode od tradicionalnih metoda. U zadnjem desetljeću je samo zahvaljujući uvođenju inovacije Water<Less u proizvodnji potrošeno 3 i pol milijarde litara vode manje. Zahvaljujući recikliranju, ušteđeno je pet milijardi litara vode. Cilj Levi`sa je do iduće godine plasirati najmanje 80 posto svojih proizvoda koji su nastali uz upotrebu ekološki prihvatljivih tehnika. Levi`sova inicijativa za bolji pamuk obučava poljoprivrednike da za uzgoj biljaka pamuka koriste manje vode i štetnih kemikalija te uz to postignu  bolji urod i veći profit. Moto pod kojim svoj proizvod razvijaju u novom tisućljeću je "Originalan stil. Proizveden odgovorno". Svoj razvoj Levi`s temelji na bogatom naslijeđu, ali isto tako brinući o potrebama današnjih konzumenata, kao i onih koji će tek doći.

Promocija

Kao vodeći jeans brand u svijetu, Levi`s je prepoznatljiv kako po svom stilu, tako i po vizualnom dojmu koji odražava u marketinškom pristupu. Istaknut je i uvijek primijećen u brojnim kampanjama, ali i akcijama koje pokreće sama kompanija. Utječe na društvene procese, hrabro podržava borbu za ljudska prava te potiče povezivanje konzumenata s brandom, primjerice kroz kampanje za borbu protiv AIDSa, za izlazak na izbore, u borbi za ista prava LGBTIQ zajednice i slično. Ima dugu tradiciju poticanja svojih zaposlenika na društveno odgovornu akciju, volontiranje i sudjelovanje u promjenama na bolje te zauzimanje za teme koje smatraju bitnima. Levi`s je pristutan I na društvenim mrežama, sa skoro 26 milijuna ljudi koji ga podržavaju na Facebooku i oko 7 i pol milijuna pratitelja na Instagramu, a u Hrvatskoj su modeli branda odlično zastupljeni na platformama Europe 92.

Vrijednost robne marke

Levis potiče snažne vrijednosti, kreativnost i naporan rad. Kontinuirano se gradi kako bi kompaniju postavio što više na tržištu, teži da bude inovativan u skladu sa željama potrošača. Ima velik utjecaj na svijet, živi svoje vrijednosti, surađuje umjesto da se natječe. Kompanija je koja svoje zaposlenike, njih skoro 14 i pol tisuća u svijetu, stavlja na prvo mjesto. Za uspjeh je, ističu u Levi`su, potrebno mnogo više od samog branda; potrebni su talentirani i kreativni ljudi koji svakodnevno oživljavaju naše proizvode. Oni su dio globalne zajednice koja želi rasti i dalje oblikovati ovaj brand koji je već davno postao ikona. Misija kompanije je također unaprijediti ljudska prava i dobrobit ljudi. Zaklada Levi`s više od 65 godina sudjeluje u stvaranju svijesti i promjena na brojnim društvenim područjima, od borbe protiv AIDSa do radničkih prava uz poruku vodstva tvrtke: “Vjerujemo da možemo biti sila koja donosi pozitivne promjene u našim zajednicama”.

Jeste li znali...

Levi’s je proizveo prvi model traperica za žene i to daleke 1934. godine. Korak prema jednakosti napravili su čak nekoliko desetljeća prije no što su hlače za žene postale opće prihvaćene u društvu.

Mala crvena markica na stražnjem džepu Levi`sica prvi se put pojavila 1936. godine kako bi obilježila brend i stvorila prepoznatljivost traperica te se do danas vrlo malo mijenjala.

Džepić s prednje strane hlača stvoren je za spremanje sata. Naime, davnih dana, oko 1800., kauboji su nosili satove na lancu, a Levi`s je osmislio posebno spremište u sklopu hlača kako se ti satovi ne bi oštetili.

Zakovice nisu tek estetski detalj. U prošlosti su imale vrlo važnu ulogu; rudari su se žalili da im hlače nisu dovoljno izdržljive pa su zato ojačane bakrenim zakovicama.

Oznaka 501 nastala je tako što je broj 5 odabran kao oznaka najveće kvalitete traperica, a naknadni modeli dobivali su u nastavku svoje brojeve kako bi se međusobno razlikovali: 501, 511, 514.. itd.