Wrangler - 70 godina

wranglerprica1200

 

Kada je 1966. godine poznati američki časopis „Newsweek „ predstavio rubriku za teenagere, na naslovnoj stranici prikazan je mladi par koji nosi Wrangler traperice na motociklu. Do tada brand je prošao kroz svoju revoluciju koja je krenula od funkcionalnog trapera za kauboje i rodeo jahače, preko onih koji vole život na otvorenom pa sve do urbane osobe koju pokreće stav i novi pogled na kulturu.

Wrangler je već tada bio jeans brand mlade generacije, a kako je ove godine sedamdeseta obljetnica lansiraju specijalnu globalnu kampanju sa redizajniranim logotipom. Cijela priča inspirirana je pronalascima iz arhive koji reflektiraju kreativnost 70'tih godina i mladenačkom pop kulturom punom optimizma koja povlači jake trendove nostalgije za tim vremenima.

Wrangler obilježava svoj rođendan i sa premium kolekcijom „Summer of Love's“ rađenom u suradnji sa poznatim američkim umjetnikom Peterom Maxom, prikazuje duh zabave, ljetnih dana i festivala koji obilježavaju to razdoblje. Sve je to dio Wranglerove duge povijesti koja je definirala zvučnu dobrodošlicu u današnjicu.